نمایه نویسندگان

آ

ا

  • احمدلو، مسلم مؤلفه‌های فرایند ایجاد انگیزش در تربیت اخلاقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 33-56]
  • احمدیان، علی اکبر تأثیر ابعاد امنیت در ارتقای معنویت با ابتنا بر قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 261-284]
  • اردلان، محمدصادق تحلیل کارکردهای جریان ادبی معاصر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 9-32]
  • امیری، محمد برنامه‌ریزی تولیدی از منظر قرآن با تأکید بر الگوی مدیریتی حضرت یوسف (ع) [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-176]
  • ایراندوست، محمدحسین بررسی مبانی معرفت‌شناسی «فرهنگ مطلوب» و تبیین کارکردهای آن از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 139-164]

ب

  • باوان پوری، مسعود بررسی روان‌شناختی تصویرپردازی‌های هنری در سوره آل‌عمران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 95-118]
  • بناری، علی‌همّت مؤلفه‌های فرایند ایجاد انگیزش در تربیت اخلاقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 33-56]

پ

  • پاسه، آشورقلیچ بررسی روان‌شناختی تصویرپردازی‌های هنری در سوره آل‌عمران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 95-118]

ت

  • تابان، جعفر عوامل روان شناختی زمینه ساز تلقین در تفسیر نمونه و فی ظلال القرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
  • توکلی، عبد الله بررسی و نقد معرفت‌شناسی مکتب سیستمی از دیدگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 165-188]
  • توکلی، عبد الله بررسی معرفت‌شناسی مکتب مدیریت روابط انسانی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]

ج

  • جان محمدی، خاتون بررسی مبانی معرفت‌شناسی «فرهنگ مطلوب» و تبیین کارکردهای آن از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 139-164]
  • جواهری، الاء بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
  • جوزی، مهدی کنش‌های دراماتیک جسمی (غیر کلامی) در قرآن از منظر جیمز تامس [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 119-138]

ح

خ

  • خانی اوشانی، لیلا واکاوی توصیفی ـ تطبیقی رهیافت‌های پیشگیری و مقابله با «احساس تنهایی» بر اساس آموزه‌های دینی و روان‌شناسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 337-362]
  • خلج، فائزه الگوی خردورزی مدیران آموزش عالی در تفسیر المیزان [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 354-381]
  • خلیلی زاده، مرتضی راهکارهای علمی بازگشت به قرآن با تأکید بر راهکارهای تفسیری از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 239-260]
  • خوب بین خوش نظر، سید کریم عوامل روان شناختی زمینه ساز تلقین در تفسیر نمونه و فی ظلال القرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
  • خیری، حسن خاستگاه تفاوت‌های جنسیتی (زنانه و مردانه عمل کردن) نقش‌های اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 285-314]

د

  • داودآبادی، مهدی کنش‌های دراماتیک جسمی (غیر کلامی) در قرآن از منظر جیمز تامس [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 119-138]

ر

  • رستم نژاد، مهدی خاستگاه تفاوت‌های جنسیتی (زنانه و مردانه عمل کردن) نقش‌های اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 285-314]
  • رضائیان، علی بررسی و نقد رویکردهای پژوهشی آیات رهبری در منابع مدیریت اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 189-216]
  • رضایی اصفهانی، محمدعلی جایگاه کمی قرآن در میان رشته‌های تحصیلی نظام آموزش عالی کشور (با تأکید بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 49-70]
  • رضایی اصفهانی، محمدعلی تحلیل کارکردهای جریان ادبی معاصر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 9-32]
  • رضایی اصفهانی، محمدعلی بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
  • رفیعی محمدی، ناصر تأثیر ابعاد امنیت در ارتقای معنویت با ابتنا بر قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 261-284]
  • ریاحی مهر، باقر نقش تربیتی سنت‌های الهی در سوره عنکبوت [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 240-258]

ز

  • زارعان، محمد جواد شیوه‌های تربیت یادگیری اکتشافی در حوزه احکام حقوقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 177-195]
  • زندیه، نور الدین «نگرش ایمانی» در قرآن کریم؛ رهیافت نظریه ناهماهنگی شناختی در روان‌شناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 216-239]

س

  • سپهری فرد، حسین نقش تربیتی سنت‌های الهی در سوره عنکبوت [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 240-258]

ش

  • شاهرودی، محمد رضا الگوی خردورزی مدیران آموزش عالی در تفسیر المیزان [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 354-381]
  • شایان، محمد هاشم بررسی و نقد معرفت‌شناسی مکتب سیستمی از دیدگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 165-188]
  • شعاعی، علی اصغر راهکارهای علمی بازگشت به قرآن با تأکید بر راهکارهای تفسیری از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 239-260]
  • شعبانی راد، احمد کنش‌های دراماتیک جسمی (غیر کلامی) در قرآن از منظر جیمز تامس [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 119-138]
  • شفیعی دارابی، سید حسین واکاوی جامعیت علمی قرآن در نظرگاه آیت‌الله معرفت [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 29-48]

ص

  • صادقی، محمود خاستگاه تفاوت‌های جنسیتی (زنانه و مردانه عمل کردن) نقش‌های اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 285-314]
  • صاعدرازی، محمدحسین اهداف اجتماعی تربیت اقتصادی در قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 196-215]
  • صفری، علی آقا برنامه‌ریزی تولیدی از منظر قرآن با تأکید بر الگوی مدیریتی حضرت یوسف (ع) [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-176]

ط

  • طباطبائی نژاد، سید سجاد «نگرش ایمانی» در قرآن کریم؛ رهیافت نظریه ناهماهنگی شناختی در روان‌شناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 216-239]
  • طوسی، حمیدرضا اخلاق‌محوری قلمرو تعهدات بین‌المللی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 315-336]

ع

  • عباس، غلام اهداف اجتماعی تربیت اقتصادی در قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 196-215]
  • علوی(عادل)، محمد تبیین الگوی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی از منظر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 329-353]
  • علوی‌مهر، حسین بررسی مبانی معرفت‌شناسی «فرهنگ مطلوب» و تبیین کارکردهای آن از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 139-164]
  • عمادی، عبدالله اعجاز تربیتی در آیه رضاع از دیدگاه مصطفی رجب و نقد آن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 71-94]

غ

  • غرباوی، طاهر نقد شبهات دکتر سها علیه قصاص [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 363-384]
  • غیبی، عبدالاحد بررسی روان‌شناختی تصویرپردازی‌های هنری در سوره آل‌عمران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 95-118]

ف

  • فاطمی، سیده معصومه بررسی مبانی تفسیر علمی آیت‌الله مکارم شیرازی و مروان شعبان با تأکید بر اعجاز علمی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 217-238]
  • فراهانی، مهدی عوامل روان شناختی زمینه ساز تلقین در تفسیر نمونه و فی ظلال القرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
  • فراهی بخشایش، علی اکبر راهکارهای علمی بازگشت به قرآن با تأکید بر راهکارهای تفسیری از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 239-260]
  • فیاض، محمدسعید الگوی تعریف «تفسیر تربیتی» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 284-305]

ق

  • قمی، مهدی تأثیر ابعاد امنیت در ارتقای معنویت با ابتنا بر قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 261-284]

ک

  • کریمی، فریبا الگوی خردورزی مدیران آموزش عالی در تفسیر المیزان [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 354-381]

ل

  • لطفی، امیرعلی بررسی و نقد رویکردهای پژوهشی آیات رهبری در منابع مدیریت اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 189-216]

م

  • محمدی، غلام جابر بررسی اهداف نظام تعلیم و تربیت رسمی پاکستان از منظر آموزه‌های قرآنی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
  • محمدی آشنانی، علی واکاوی توصیفی ـ تطبیقی رهیافت‌های پیشگیری و مقابله با «احساس تنهایی» بر اساس آموزه‌های دینی و روان‌شناسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 337-362]
  • محمودی، مصطفی گردشگری تراز بر اساس آموزه‌های قرآنی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 259-283]
  • مددی، سید محمد حسن بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
  • مراد خانی، احمد نقد شبهات دکتر سها علیه قصاص [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 363-384]
  • مسترحمی، سید عیسی بررسی و نقد معرفت‌شناسی مکتب سیستمی از دیدگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 165-188]
  • مسترحمی، سید عیسی بررسی معرفت‌شناسی مکتب مدیریت روابط انسانی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]
  • مهدوی مهر، محمدحسین بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
  • مهدیان فر، رضا شیوه الگوزدایی از چهره‌های منفی در تربیت از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]
  • مهدی‌زاده، حمید اعجاز تربیتی در آیه رضاع از دیدگاه مصطفی رجب و نقد آن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 71-94]
  • مهرابی، امیر حمزه تبیین الگوی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی از منظر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 329-353]
  • موسوی، مریم السادات واکاوی جامعیت علمی قرآن در نظرگاه آیت‌الله معرفت [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 29-48]
  • موسوی نسب، سید محمد رضا شیوه‌های تربیت یادگیری اکتشافی در حوزه احکام حقوقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 177-195]

ن

  • نادعلی، محمد جایگاه کمی قرآن در میان رشته‌های تحصیلی نظام آموزش عالی کشور (با تأکید بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 49-70]
  • نوروزی، محمد تقی تبیین الگوی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی از منظر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 329-353]
  • نیستانی، ناصر الگوی تعریف «تفسیر تربیتی» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 284-305]

و

  • وطن دوست، محمدعلی واکاوی توصیفی ـ تطبیقی رهیافت‌های پیشگیری و مقابله با «احساس تنهایی» بر اساس آموزه‌های دینی و روان‌شناسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 337-362]

ه

  • همتیان، مهدی بررسی مبانی تفسیر علمی آیت‌الله مکارم شیرازی و مروان شعبان با تأکید بر اعجاز علمی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 217-238]

ی

  • یوسفی، مجمدرضا بررسی و نقد رویکردهای پژوهشی آیات رهبری در منابع مدیریت اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 189-216]