ا
-
احمدلو، مسلم
مؤلفههای فرایند ایجاد انگیزش در تربیت اخلاقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 33-56]
-
احمدیان، علی اکبر
تأثیر ابعاد امنیت در ارتقای معنویت با ابتنا بر قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 261-284]
-
اردلان، محمدصادق
تحلیل کارکردهای جریان ادبی معاصر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 9-32]
-
امیری، محمد
برنامهریزی تولیدی از منظر قرآن با تأکید بر الگوی مدیریتی حضرت یوسف (ع) [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-176]
-
ایراندوست، محمدحسین
بررسی مبانی معرفتشناسی «فرهنگ مطلوب» و تبیین کارکردهای آن از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 139-164]
ب
-
باوان پوری، مسعود
بررسی روانشناختی تصویرپردازیهای هنری در سوره آلعمران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 95-118]
-
بناری، علیهمّت
مؤلفههای فرایند ایجاد انگیزش در تربیت اخلاقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 33-56]
پ
-
پاسه، آشورقلیچ
بررسی روانشناختی تصویرپردازیهای هنری در سوره آلعمران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 95-118]
ت
-
تابان، جعفر
عوامل روان شناختی زمینه ساز تلقین در تفسیر نمونه و فی ظلال القرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
-
توکلی، عبد الله
بررسی و نقد معرفتشناسی مکتب سیستمی از دیدگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 165-188]
-
توکلی، عبد الله
بررسی معرفتشناسی مکتب مدیریت روابط انسانی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]
ج
-
جان محمدی، خاتون
بررسی مبانی معرفتشناسی «فرهنگ مطلوب» و تبیین کارکردهای آن از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 139-164]
-
جواهری، الاء
بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
-
جوزی، مهدی
کنشهای دراماتیک جسمی (غیر کلامی) در قرآن از منظر جیمز تامس [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 119-138]
ح
-
حاجی ده آبادی، محمدعلی
رویکرد قرآن به اصلاح و تربیت مجرمان(الگوی قرآندرمانی مجرمان) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 9-28]
-
حسین شاه، سید ایثار
نقد شبهات دکتر سها علیه قصاص [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 363-384]
-
حسینی نیشابوری، سید علی اکبر
شیوههای تربیت یادگیری اکتشافی در حوزه احکام حقوقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 177-195]
-
حکیمی، عبدالمؤمن
بررسی معرفتشناسی مکتب مدیریت روابط انسانی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]
خ
-
خانی اوشانی، لیلا
واکاوی توصیفی ـ تطبیقی رهیافتهای پیشگیری و مقابله با «احساس تنهایی» بر اساس آموزههای دینی و روانشناسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 337-362]
-
خلج، فائزه
الگوی خردورزی مدیران آموزش عالی در تفسیر المیزان [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 354-381]
-
خلیلی زاده، مرتضی
راهکارهای علمی بازگشت به قرآن با تأکید بر راهکارهای تفسیری از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 239-260]
-
خوب بین خوش نظر، سید کریم
عوامل روان شناختی زمینه ساز تلقین در تفسیر نمونه و فی ظلال القرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
-
خیری، حسن
خاستگاه تفاوتهای جنسیتی (زنانه و مردانه عمل کردن) نقشهای اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 285-314]
د
-
داودآبادی، مهدی
کنشهای دراماتیک جسمی (غیر کلامی) در قرآن از منظر جیمز تامس [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 119-138]
ر
-
رستم نژاد، مهدی
خاستگاه تفاوتهای جنسیتی (زنانه و مردانه عمل کردن) نقشهای اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 285-314]
-
رضائیان، علی
بررسی و نقد رویکردهای پژوهشی آیات رهبری در منابع مدیریت اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 189-216]
-
رضایی اصفهانی، محمدعلی
جایگاه کمی قرآن در میان رشتههای تحصیلی نظام آموزش عالی کشور (با تأکید بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 49-70]
-
رضایی اصفهانی، محمدعلی
تحلیل کارکردهای جریان ادبی معاصر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 9-32]
-
رضایی اصفهانی، محمدعلی
بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
-
رفیعی محمدی، ناصر
تأثیر ابعاد امنیت در ارتقای معنویت با ابتنا بر قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 261-284]
-
ریاحی مهر، باقر
نقش تربیتی سنتهای الهی در سوره عنکبوت [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 240-258]
ز
-
زارعان، محمد جواد
شیوههای تربیت یادگیری اکتشافی در حوزه احکام حقوقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 177-195]
-
زندیه، نور الدین
«نگرش ایمانی» در قرآن کریم؛ رهیافت نظریه ناهماهنگی شناختی در روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 216-239]
س
-
سپهری فرد، حسین
نقش تربیتی سنتهای الهی در سوره عنکبوت [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 240-258]
ش
-
شاهرودی، محمد رضا
الگوی خردورزی مدیران آموزش عالی در تفسیر المیزان [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 354-381]
-
شایان، محمد هاشم
بررسی و نقد معرفتشناسی مکتب سیستمی از دیدگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 165-188]
-
شعاعی، علی اصغر
راهکارهای علمی بازگشت به قرآن با تأکید بر راهکارهای تفسیری از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 239-260]
-
شعبانی راد، احمد
کنشهای دراماتیک جسمی (غیر کلامی) در قرآن از منظر جیمز تامس [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 119-138]
-
شفیعی دارابی، سید حسین
واکاوی جامعیت علمی قرآن در نظرگاه آیتالله معرفت [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 29-48]
ص
-
صادقی، محمود
خاستگاه تفاوتهای جنسیتی (زنانه و مردانه عمل کردن) نقشهای اجتماعی از دیدگاه قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 285-314]
-
صاعدرازی، محمدحسین
اهداف اجتماعی تربیت اقتصادی در قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 196-215]
-
صفری، علی آقا
برنامهریزی تولیدی از منظر قرآن با تأکید بر الگوی مدیریتی حضرت یوسف (ع) [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 155-176]
ط
-
طباطبائی نژاد، سید سجاد
«نگرش ایمانی» در قرآن کریم؛ رهیافت نظریه ناهماهنگی شناختی در روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 216-239]
-
طوسی، حمیدرضا
اخلاقمحوری قلمرو تعهدات بینالمللی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 315-336]
ع
-
عباس، غلام
اهداف اجتماعی تربیت اقتصادی در قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 196-215]
-
علوی(عادل)، محمد
تبیین الگوی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی از منظر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 329-353]
-
علویمهر، حسین
بررسی مبانی معرفتشناسی «فرهنگ مطلوب» و تبیین کارکردهای آن از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 139-164]
-
عمادی، عبدالله
اعجاز تربیتی در آیه رضاع از دیدگاه مصطفی رجب و نقد آن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 71-94]
غ
-
غرباوی، طاهر
نقد شبهات دکتر سها علیه قصاص [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 363-384]
-
غیبی، عبدالاحد
بررسی روانشناختی تصویرپردازیهای هنری در سوره آلعمران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 95-118]
ف
-
فاطمی، سیده معصومه
بررسی مبانی تفسیر علمی آیتالله مکارم شیرازی و مروان شعبان با تأکید بر اعجاز علمی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 217-238]
-
فراهانی، مهدی
عوامل روان شناختی زمینه ساز تلقین در تفسیر نمونه و فی ظلال القرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
-
فراهی بخشایش، علی اکبر
راهکارهای علمی بازگشت به قرآن با تأکید بر راهکارهای تفسیری از دیدگاه مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 239-260]
-
فیاض، محمدسعید
الگوی تعریف «تفسیر تربیتی» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 284-305]
ق
-
قمی، مهدی
تأثیر ابعاد امنیت در ارتقای معنویت با ابتنا بر قرآن کریم [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 261-284]
ک
-
کریمی، فریبا
الگوی خردورزی مدیران آموزش عالی در تفسیر المیزان [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 354-381]
ل
-
لطفی، امیرعلی
بررسی و نقد رویکردهای پژوهشی آیات رهبری در منابع مدیریت اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 189-216]
م
-
محمدی، غلام جابر
بررسی اهداف نظام تعلیم و تربیت رسمی پاکستان از منظر آموزههای قرآنی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 130-154]
-
محمدی آشنانی، علی
واکاوی توصیفی ـ تطبیقی رهیافتهای پیشگیری و مقابله با «احساس تنهایی» بر اساس آموزههای دینی و روانشناسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 337-362]
-
محمودی، مصطفی
گردشگری تراز بر اساس آموزههای قرآنی [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 259-283]
-
مددی، سید محمد حسن
بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
-
مراد خانی، احمد
نقد شبهات دکتر سها علیه قصاص [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 363-384]
-
مسترحمی، سید عیسی
بررسی و نقد معرفتشناسی مکتب سیستمی از دیدگاه قرآن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 165-188]
-
مسترحمی، سید عیسی
بررسی معرفتشناسی مکتب مدیریت روابط انسانی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]
-
مهدوی مهر، محمدحسین
بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در دو تفسیر «الکاشف» و «من هدی القرآن» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 306-328]
-
مهدیان فر، رضا
شیوه الگوزدایی از چهرههای منفی در تربیت از نگاه قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 76-108]
-
مهدیزاده، حمید
اعجاز تربیتی در آیه رضاع از دیدگاه مصطفی رجب و نقد آن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 71-94]
-
مهرابی، امیر حمزه
تبیین الگوی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی از منظر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 329-353]
-
موسوی، مریم السادات
واکاوی جامعیت علمی قرآن در نظرگاه آیتالله معرفت [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 29-48]
-
موسوی نسب، سید محمد رضا
شیوههای تربیت یادگیری اکتشافی در حوزه احکام حقوقی از منظر قرآن کریم [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 177-195]
ن
-
نادعلی، محمد
جایگاه کمی قرآن در میان رشتههای تحصیلی نظام آموزش عالی کشور (با تأکید بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 49-70]
-
نوروزی، محمد تقی
تبیین الگوی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی از منظر قرآن [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 329-353]
-
نیستانی، ناصر
الگوی تعریف «تفسیر تربیتی» [دوره 16، شماره 31، 1401، صفحه 284-305]
و
-
وطن دوست، محمدعلی
واکاوی توصیفی ـ تطبیقی رهیافتهای پیشگیری و مقابله با «احساس تنهایی» بر اساس آموزههای دینی و روانشناسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 337-362]
ه
-
همتیان، مهدی
بررسی مبانی تفسیر علمی آیتالله مکارم شیرازی و مروان شعبان با تأکید بر اعجاز علمی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 217-238]
ی
-
یوسفی، مجمدرضا
بررسی و نقد رویکردهای پژوهشی آیات رهبری در منابع مدیریت اسلامی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 189-216]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد